Verzenden & retourneren

Verzenden

De producten in de webwinkel van De avonturen van Piepmuis zijn exclusief verzendkosten. Wij versturen de producten via PostNL Dat doen wij elke woensdag en vrijdag. PostNL streeft ernaar dat je bestelling de volgende dag, donderdag of zaterdag geleverd wordt. Nadat je bestelling is verstuurd, ontvang je een e-mail met de Track & Trace code.

Spoed?

Soms ben je gewoon nét iets te laat met het kopen van een leuk cadeau. En dan is de bezorging op donderdag of zaterdag te laat. Geen stress! Bel even naar 06 5734 8974 of mail naar info@deavonturenvanpiepmuis.nl. Dan kijken we naar de mogelijkheden om het cadeau toch nog op tijd bij jou in huis te krijgen!

Verpakking

Wij hergebruiken zoveel mogelijk dozen en verpakkingsmateriaal. Zelf gebruiken wij geen plastic, maar als we plastic verpakkingsmateriaal krijgen gebruiken we dat ook opnieuw.

Verzendkosten

Verzendkosten Nederland

Brievenbuspakket: € 4,25
Postpakket: € 6,95

Ophalen in Grave kan ook. Dit is natuurlijk gratis. We moeten dan alleen even een afspraak maken. Neem daarvoor contact op via info@deavonturenvanpiepmuis.nl.

Retourneren

Natuurlijk hopen wij dat je blij bent met de producten die je koopt bij De avonturen van Piepmuis. Het kan gebeuren dat dit toch niet zo is. Je mag de artikelen dan binnen 14 dagen na levering ruilen of terugsturen. Het product moet dan wel onbeschadigd zijn. Terugsturen doe je in zo oorspronkelijk mogelijke staat, met labels, als het redelijker wijs mogelijk, is in originele verpakking en voldoende gefrankeerd. Is de retourzending niet of onvoldoende gefrankeerd? Dan verrekenen wij de kosten met het te crediteren bedrag. Vul het herroepingsformulier in en voeg dat bij de retourzending.

Als wij het product hebben ontvangen, storten wij de kosten binnen 14 dagen terug. Als het product beschadigd is, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Het is daarom belangrijk het artikel goed te verpakken.

Verkeerd product ontvangen
Heb je per ongeluk een verkeerd artikel ontvangen? Stuur dan een mail naar info@deavonturenvanpiepmuis.nl met daarin beschreven wat je verkeerd hebt ontvangen en welk artikel het juiste is. Wij sturen je dan zo snel mogelijk het juiste artikel. De retourverzendkosten van het verkeerd ontvangen product verrekenen wij dan met je.

Wanneer geldt het herroepingrecht niet?
Het herroepingrecht is (onder voorwaarden) niet van toepassing op producten die speciaal op maat voor je gemaakt zijn. Denk aan een geschreven persoonlijke boodschap in een boek. Deze artikelen vallen niet onder het herroepingrecht en kunnen niet geretourneerd worden.

Oh nee, ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via 06 5734 8974 of info@deavonturenvanpiepmuis.nl. We proberen het bezorgadres dan nog voor je te veranderen.