Garantie & klachten
Garantie
Wij hebben hart voor onze producten en doen natuurlijk ons best om deze in topconditie bij jou te bezorgen. Toch kan het zijn dat er een bestelling kapot gaat tijdens het vervoer of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie.
Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden nadat je het gebrek hebt ontdekt een melding maakt bij ons. Als het gebrek binnen de garantie valt, dan zorgen wij er kosteloos voor dat het gemaakt of vervangen wordt.
Klachten
Het kan altijd gebeuren dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken. Dat kan je doen door te mailen naar info@deavonturenvanpiepmuis.nl of te bellen met 06 5734 8974.
Komen we samen niet tot een oplossing? Dan kun je het geschil aanmelden voor bemiddeling bij Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/.
Voor consumenten in de EU is het ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Als je klacht nog niet ergens anders in behandeling is, dan mag je je klacht indienen bij het platform van de Europese Unie.