[et_pb_section fb_built=”1″ _builder_version=”3.12″ use_background_color_gradient=”on” background_image=”https:\/\/deavonturenvanpiepmuis.nl\/wp-content\/uploads\/2018\/08\/Piepmuis-blokkenposter-def-anders-klein-e1534189842860.jpg” background_position=”top_left” custom_padding=”80px|0px|80px|0px|false|false”][\/et_pb_section][et_pb_section fb_built=”1″ _builder_version=”3.12″ custom_padding=”55px|0px|80px|0px|false|false”][et_pb_row _builder_version=”3.12″][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”3.12″ parallax=”off” parallax_method=”on”][et_pb_text _builder_version=”3.12″ text_font=”||||||||” text_line_height=”1.6em”]<\/p>\n
Wij hebben hart voor onze producten en doen natuurlijk ons best om deze in topconditie bij jou te bezorgen. Toch kan het zijn dat er een bestelling kapot gaat tijdens het vervoer of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie.<\/p>\n
Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden nadat je het gebrek hebt ontdekt een melding maakt bij ons. Als het gebrek binnen de garantie valt, dan zorgen wij er kosteloos voor dat het gemaakt of vervangen wordt.<\/p>\n
<\/p>\n
Het kan altijd gebeuren dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken. Dat kan je doen door te mailen naar info@deavonturenvanpiepmuis.nl<\/a> of te bellen met 06 5734 8974.<\/p>\n Komen we samen niet tot een oplossing? Dan kun je het geschil aanmelden voor bemiddeling bij Stichting WebwinkelKeur via https:\/\/www.webwinkelkeur.nl\/consument\/geschil\/<\/a>.<\/p>\n